Lliurament de Notes del 2n Trimestre

Benvolgudes famílies,

A partir de demà, els tutors i tutores del centre faran arribar a les famílies via mail els butlletins oficials de notes de la 2ª avaluació, que va finalitzar abans del confinament. Aquests butlletins es lliuren ara, seguint les instruccions del Departament d’Educació, de la mateixa manera que a la resta de centres públics de Catalunya.

Juntament amb el butlletí de notes, en arxiu pdf, les famílies també rebreu un document amb informació sobre el procediment de recuperació de cada matèria, si fos el cas que l’alumne/a tingués alguna matèria pendent. Aquesta recuperació es durà a terme durant aquest tercer trimestre virtual, i cada professor/a informarà a cada alumne/a de com recuperar la part pendent.

Si teniu cap inquietud o interrogant, no dubteu a posar-vos en contacte amb el tutor/a del vostre fill/a. Ho podeu fer directament a través de l’iEduca.

Rebeu una cordial salutació

Andreu Dexeus