L’Institut Narcís Oller impulsa l’aprenentatge del francès

Dins la seva àmplia oferta educativa, l’Institut Narcís Oller prioritza l’aprenentatge del francès com a segona llengua estrangera. Fruit d’aquest compromís, el departament de Francès del centre realitza activitats com intercanvis, viatges culturals a París, i també la preparació dels seus alumnes al certificat oficial del Ministeri francès d’Educació DELF Scolaire.
En la darrera edició del DELF tres alumnes del centre han superat totes les proves, la qual cosa els acredita.

En la fotografia es recull el moment en què les autoritats acadèmiques de la demarcació lliuren el diploma a les alumnes Anna Ferré, Helena Tous i Natalia Lozada, acompanyades de la seva professora de francès, Natàlia Targa.

Valls, febrer 2018