La Comissió LILA organitza els actes del 25N

Aquest any, l’Institut compta amb una nova iniciativa: La Comissió LILA. Aquesta comissió, formada per alumnes i professores del centre, i encapçalada per la professora Rosa Arnau,  vetlla pel foment de les polítiques d’igualtat, l’educació en els valors de la coeducació, contra els estereotips sexistes.

Durant la setmana passada van organitzar tot un seguit d’activitats al voltant de la celebració del 25N, dia internacional contra la violència masclista.

En primer lloc, van organitzar una exposició “Com anaves vestida aquell dia?”, al vestíbul de l’institut, en `homenatge a totes aquelles dones maltractades i/ assassinades durant els últims anys a causa de violència masclista. L’objectiu d’aquesta exposició és donar veu a totes aquelles persones que han patit o estan patint, i són injustament tractades i discriminades.

Durant la mitja hora del pati, les components de la comissió van estar al vestíbul de l’Institut repartint informació, llacets liles, i oferint la possibilitat de fotografiar les persones que volien configurar el mural per expressar el seu rebuig a la violència masclista.

En segon lloc, el divendres, 23 de novembre, van assistir com a representants de l’Institut Narcís Oller a l’acte organitzat a l’Ajuntament de Valls en motiu del 25N, dia internacional contra la violència masclista.

I, finalment, el dilluns, 26 novembre, van llegir el manifest en motiu dels actes del 25N a l’Institut .

Volem felicitar a tots i totes les components de la Comissió LILA per la seva dedicació, esforç, treball i lluita per una escola igualitària, sense discriminació sexista.

Les podeu seguir a les xarxes; atentes a les publicacions!

@instagram NarcisLila

@twitter NarcisLila