Homenatge a Tricicle

El passat 20 de desembre, els i les alumnes de l’optativa de teatre de 4t ESO, van representar “Homenatge al Tricicle”.

Amb un escenari del tot innovador, modest i imaginatiu, al gimnàs de l’Institut, els actors i les actrius van representar alguns dels esquetxos més famosos i esportius de l’espectacle Slastic del Tricicle.

La representació es va fer l’últim dia de classe abans de les vacances de Nadal davant d’un públic conegut i proper, per a tots i totes les alumnes de 4t ESO de l’Institut.

Els artistes van quedar molt contents del resultat, van gaudir fent l’espectacle  i anuncien que més endavant faran alguna sorpresa més.

Aquí teniu el vídeo de l’espectacle. No us el perdeu!

Agraïm la col·laboració del departament d’educació física per la seva ajuda,disposició i paciència, a tots els actors i actrius pel seu treball escènic, a la Carolina Marcos per enregistrar el vídeo i a l’Alba Martínez per editar-lo.