Graduació de 4t d’ESO

Avui divendres 28 de maig, a la una del migdia, s’ha celebrat l’acte de graduació de 4t d’ESO 2020-21, exclusivament amb l’assistència de l’alumnat i del seu professorat.

L’acte ha estat presentat pels mateixos alumnes de 4t i ha començat amb una actuació musical d’alumnes de 1r d’ESO dirigits pel professor Albert Omaña.

Tot seguit els tutors i tutores han lliurat els diplomes i records a cadascun dels cursos.

4tESO A amb el seu tutor, Albert Rodríguez.
4t ESO B amb la seva tutora, Montse Vallès.
4t ESO C amb la seva tutora, Anna Garcia.

4t ESO D amb el seu tutor, Jaume Pedra.
4t ESO E amb la seva tutora, Carolina Ares.

Un altre dels moments importants de l’acte ha estat el lliurament dels premis de reconeixement a la superació personal i a l’excel·lència, que ha anat a càrrec de la coordinadora d’ESO i del director del centre.

Alumnes que han aconseguit el premi de superació.
Alumnes amb premi d’excel·lència.

Alumnes representants de cada curs han fet un parlament en què han recordat diferents anècdotes del seu pas per l’Institut. A continuació també han parlat els tutors i les tutores que han destacat la qualitat humana dels seus alumnes i els han desitjat el millor.

Tutors i tutores de 4t.

L’acte s’ha clos amb una interpretació musical a càrrec de l’alumna Estrella Meroño i el parlament del director, que ha desitjat que els alumnes encertin el seu camí, tant si continuen al nostre institut com si emprenen altres opcions.

L’alumnat de quart ha estat molt content de poder celebrar la seva graduació, malauradament sense l’assistència de les famílies, però fet amb tota la il·lusió i bona voluntat malgrat les circumstàncies actuals.

US DESITGEM EL MILLOR!