Graduació de 2n de batxillerat

Divendres 28 de maig, a les 7 de la tarda, es va celebrat l’acte de graduació dels alumnes de 2n de batxillerat del curs 2020-21.

L’acte es desenvolupà al gimnàs de l’institut, amb l’assistència de l’alumnat i professorat de segon de batxillerat.

La coral de batxillerat obrí l’acte amb una interpretació musical.

La professora Teresa Aguilà pronuncià unes paraules recordant el seu pas per l’Institut i encoratjant els alumnes en aquest moment tan especial de les seves vides.

Els tutors i tutores de segon de batxillerat -Imma Daura, Jordi Pijoan, Mònica Fernández, Julio Mediero i Anel Salvador-  van lliurar les orles i recordatoris als seus grups.

Segon de batxillerat A.
Segon de batxillerat B.
Segon de batxillerat C.
Segon de batxillerat D.
Segon de batxillerat E.

Els alumnes Laura Pons i Albert Bel, en representació de tots els seus companys, van glossar el seu pas pel Narcís Oller.

La coordinadora de batxillerat i el director del centre van lliurar els diplomes als i a les alumnes que han obtingut Matrícula d’Honor de batxillerat.

El professor Josep M Pallàs adreçà unes paraules als alumnes donant-los ànims per al seu futur.

Va cloure l’acte la interpretació de l’himne de l’Institut per part de la coral i unes paraules del director, Andreu Dexeus, amb agraïment als professors que aviat finalitzaran la seva vida laboral i amb felicitació als alumnes que han acabat la seva etapa a l’institut. Va agrair també a tutors i professors la seva implicació per aconseguir el màxim de normalitat per als alumnes en aquests dos cursos excepcionals marcats per la pandèmia..

QUE LA VIDA UN DONI UN LLARG I FELIÇ CAMÍ!