Gimcana en llengua francesa

Els alumnes de l’optativa de francès de l’institut Narcís Oller van realitzar el passat divendres, 11 de maig,  una gimcana lingüística organitzada per FLIP Educa i el Seminari de Francès de l’institut, com a continuació dels tallers i la xerrada sobre francofonia que vam realitzar el 1r trimestre.
Els participants havien de superar diferents proves relacionades amb la llengua i amb la cultura francesa (respondre un qüestionari, buscar paraules que s’escriuen igual tan en francès com en català i mostra-ne una foto (rètol d’una pizzeria (PIZZA), cafeteria, restaurant…) fer 5 preguntes en francès a una persona que trobessin pel carrer, fer-li llegir un embarbussament i enregistra-ho com a prova que ho havien fet., entre d’altres proves.
Les professores van dividir els alumnes en dos grups: alumnes de 1r i de 3r d’ESO i alumnes de 2n i 4t d’ESO. Cada grup disposava de 90 minuts per a realitzar les proves.
La gimcana es va dur a terme a la Plaça del Pati de Valls i pels carrers del voltant.

Els i les participants de l’optativa de francès amb la seva professora Natàlia Targa.