Fotofilosofies

Recentment l’alumnat de Filosofia de l’institut (4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat) ha participat voluntàriament en l’elaboració de fotofilosofies, que formen part d’una exposició col·lectiva ubicada al vestíbul del centre, oberta fins el 21 de desembre.

La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.

Aquesta activitat s’ha celebrat amb motiu de la Jornada Mundial de la Filosofia on hem participat, com a centre, a la XVI Mostra de Fotofilosofia en el marc del festival Barcelona Pensa.

L’objectiu de la fotofilosofia és enriquir el pensament filosòfic a secundària tot aprofitant la creativitat de l’alumnat i preservant formes de col·laboració entre els departaments de filosofia dels centres.

Aquí teniu un vídeo de l’acte de la mostra on apareixen els alumnes seleccionats de cada centre, i on  també hi podreu veure un curt reivindicatiu de la filosofia -fet per alumnes.

I aquí teniu la notícia al web de la Universitat de Barcelona, coorganitzadora de la Mostra.