Exposició Batxillerat Artístic – L’expressió de l’ombra

El dia 1 d’abril s’inaugura l’exposició de treballs dels alumnes de 1r i 2n curs del Batxillerat Artístic de l’Institut Narcís Oller, a la sala Sant Roc de Valls.
L’exposició estarà oberta al públic durant 15 dies, en que es podran veure els treballs que els alumnes de les diferents matèries: dibuix artístic, disseny, volum, cultura audiovisual, etc han fet aquest curs. Per a la exposició d’aquest, s’ha escollit el tema “L’expressió de l’ombra”.
Ja fa una colla d’anys que es porta a terme aquesta exposició, que permet que les obres dels estudiants d’aquest batxillerat d’art, vegin la llum i el públic les pugi conèxer. Els dos darrers cursos no s’ha pogut fer, a causa de les restriccions de la Covid. Ara es reprèn amb molta il·lusió amb les produccions d’aquest curs 2021 – 2022.