Estrena de teatre “TOC, TOC”

Alumnes de l’optativa de teatre de 4t d’ESO van estrenar el passat dimecres al Teatre Principal de Valls la comèdia “TOC, TOC”,  una adaptació de la comèdia homònima de L. Beffie, sota la direcció de la seva professora Montse Bové.

Una sèrie de persones anònimes decideixen anar a la consulta d’un psiquiatre famós per tal de solucionar els seus trastorns obsessius compulsius que els aïllen del món. Tots coincideixen el mateix dia i a la mateixa hora, cosa que generarà un seguit de situacions incòmodes per a tots i farà evidents les diferents personalitats de cadascú. Trobaran la solució als seus problemes?

Felicitem a tots i totes les alumnes de teatre Josep Aladid, Lara Andreu, Marc Azabal,  Laia Blanco, Ainhoa Camacho,  Adrià Cano, Laura Ceruelo, Hugo Godoy, Raúl Jiménez, Maria Leiva, Anna López, Josep Mateu, Paula Peña, Ainhoa Ruiz, Anaïs Sánchez i Kevin Steenbock, i la seva professora Montse Bové.
Aquesta divertida obra la podrem tornar a veure el pròxim dimecres  22 de maig, al centre cultural de Valls, durant ela actes del festival de teatre de l’ALt Camp, conjuntament amb les obres que interpretaran alumnes de 2n i 3r d’optativa de teatre d’ESO.
Us hi esperem!