Dia escolar de les matemàtiques

El passat divendres, 17 de maig, el Departament de Matemàtiques de l’Institut Narcís Oller va celebrar EL DIA ESCOLAR DE LES MATEMÀTIQUES.

En aquest dia es recorda el naixement de Pere Puig Adam, Professor de pedagogia i de matemàtiques que en modernitzà l’ensenyament.

El Departament de Matemàtiques ha aprofitat aquest recordatori per premiar els alumnes que participen en concursos matemàtics: uns 130 alumnes, la majoria dels quals han participat en més d’un concurs.

L’acte va consistir en un sorteig. Deu alumnes van obtenir diversos jocs matemàtics, com no podia ser d’altra manera. Per acabar un bon esmorzar amb coca i xocolata.

Cal agrair al Departament d’Educació Física la cessió del gimnàs per realitzar l’activitat, als alumnes de 4t de Programació de 4t d’ESO la seva col·laboració i, en especial, a l’Ariadna Torné i al Kevin Steenbock la presentació de l’acte.