ECONOMIA

L’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’Economia i de 1r de Batxillerat de la modalitat de ciències socials van participant en diferents xerrades-tallers del programa EFEC, Estudis Financers pels Estudiants de Catalunya.

L’objectiu d’aquest programa és oferir a les escoles educació financera bàsica, i la seva peculiaritat és que els tallers són impartits per voluntaris vinculats a bancs i entitats financeres. El programa s’emmarca en les recomanacions d’organismes internacionals (OCDE), per tal de dotar a la ciutadania amb millors competències per a poder gestionar i augmentar els estalvis, i evitar, alhora, episodis de sobre endeutament i d’exclusió financera.

Les sessions que s’imparteixen són les següents: “Administrant els teus diners”, “Les finances per la vida”, “Els impostos i tu”, “Economia circular” i “Inversió intel·ligent i sostenible”.