Curs de realitat virtual

El passat 22 de febrer, l’alumnat del mòdul de Síntesi de 2n del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, va rebre la primera sessió de formació amb  Merops360 sobre l’ús de VR360.

Es tracta d’ un projecte innovador, del qual som les primeres persones formades, que utilitza les ulleres de realitat virtual per afavorir la qualitat de vida i benestar emocional de les persones amb mobilitat reduïda i per estudiar-ne l’impacte i beneficis. Aquest projecte està organitzat amb el Col·laboratori de Valls, i amb Vallsgenera per impulsar la innovació social i digital.

El nostre alumnat va aprendre com funciona aquesta tecnologia, les múltiples aplicacions que té, i va cocrear continguts digitals per poder visionar-los en 3D.

Vam gaudir aprenent, jugant i fomentant la creativitat i el treball en equip de forma innovadora i aplicada als col·lectius que atenem!