CONCURS DE FOTOGRAFIA DE NATURA I MEDI AMBIENT ESTIU 2020

Participa en les diverses categories penjant fotos a Instagram relacionades amb la natura i el medi ambient, etiquetant amb les etiquetes #insnarcisoller i:

1r i 2n d’ESO             #1Narcisconcursnatura

3r i 4t d’ESO              #2Narcisconcursnatura

BAT i cicles                #3Narcisconcursnatura

Professorat i PAS      #4Narcísconcursnatura

si no tens Instagram o no la vols publicar al teu perfil envia la foto a: escolesverdes@institutnarcisoller.cat

BASES DEL CONCURS: https://sites.google.com/site/escolesverdesino

BASES

1. Poden participar en aquest concurs tots els alumnes matriculats en el centre.

La temàtica del concurs és tot allò que pot tenir relació amb la Natura: fotos de Natura, de reciclatge, de denúncia, de bones pràctiques… No s’admetran fotografies de nius d’ocells o altres que pertorbin la tranquil·litat de la fauna.

1. S’estableixen 4 categories: 1r cicle (1r i 2n d’ESO, 1r i 2n. Premi), 2n cicle (3r i 4t. D’ESO, 1r i 2n. Premi), Bat i Cicles (1r i 2n premi) professorat i personal administratiu (1r i 2n premi). 1 fotografia per autor, presentades a Instagram amb l’etiqueta #insnarcisoller i la següent etiqueta en funció de la categoria:

1r i 2n d’ESO             #1Narcisconcursnatura

3r i 4t d’ESO              #2Narcisconcursnatura

BAT i cicles                #3Narcisconcursnatura

Professorat i PAS      #4Narcísconcursnatura

Les fotografies que s’enviïn per correu electrònic hauran d’indicar el nom i la categoria.

Queden excloses les fotografies presentades i/o premiades en altres concursos.

Les imatges presentades han de ser propietat de l’autor que les presenti a aquest concurs,

Els guanyadors hauran d’enviar la imatge a la següent adreça: escolesverdes@institutnarcisoller.cat

1. El termini de presentació de les fotografies serà fins al 20 de setembre de 2020.
  2. Les fotografies premiades passen a ser propietat de l’Institut Narcís Oller. Aquest es reserva el dret de la seva reproducció sense finalitat comercial. L’acceptació de les bases implica la renúncia dels drets d’autor així com la llicència per exhibir-les o reproduir-les per qualsevol mitjà, indicant-ne l’autoria.
  3. Els premis es lliuraran quan les condicions ho permetin.

La selecció del Jurat serà inapel·lable. Es podrà declarar els premis deserts. L’organització es reserva el dret de prendre decisions no reflectides en les presents bases, així com solucionar qualsevol problema en la interpretació d’aquestes. L’Institut es reserva el dret d’admissió de les fotografies que no compleixin el format establert en aquestes normes.

BONA SORT A TOTS i TOTES!!!