Cartell de premis Sant Jordi

El dimarts 26 d’abril, al Teatre Principal, es van lliurar els diferents premis del Cartell de Premis Sant Jordi: el de fotografia Dia de la Terra, els treballs d’excel·lència i els dels concursos literaris de llengua catalana i castellana.

St Jordi 1     St Jordi 41 castellà

St Jordi 3 Terra
Premi del fotografia Dia de la Terra
St Jordi 4 Excel
Premi als treballs per l’excel·lència

St Jordi 5 castellà
Premi literari en castellà. Els alumnes van recrear l’obra de Rubén Darío.
St Jordi 6 català
Premi literari Sant Jordi en català. El lema va ser “No ens resignem davant de la injustícia”, com a homenatge a Ovidi Montllor.

St Jordi 2     St Jordi 7 coral

L’acte, ideat al voltant del tema del circ, va ser presentat pels alumnes de teatre de 4t d’ESO, amb la direcció de R. Pelegero. També és va comptar amb l’actuació de la Coral d’ESO i batxillerat, dirigida per A. Dexeus, a la qual es va afegir la coral de professors en dues de les tres interpretacions.

L’enhorabona a tots els premiats!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *