Cabaret: un musical

El Tercer Reich, la bohèmia del període d’entreguerres, una vintena d’actors, músics i ballarines, música en directe i molt més són els ingredients principals de Cabaret: un musical, la proposta teatral d’aquesta tardor de Projecte Trescentstretze i l’Institut Narcís Oller.

Projecte Trescentstretze és un col·lectiu d’alumnes i exalumnes de l’Institut Narcís Oller, juntament amb noves incorporacions de músics i artistes escènics de Valls i que ara s’ha proposat de portar a escena novament aquesta obra.

Durant l’espectacle, ambientat als anys 30, ens endinsem en aquest temps difícil i podem reflexionar sobre la possibilitat de l’amor, sobre la guerra i sobre la relació entre vida i art.

Cabaret: un musical s’ha representat avui dijous 17 i també la podreu veure demà divendres 18 al Teatre Principal de Valls, a les 8 del vespre. No us ho perdeu!

Alguns moments de la representació d’avui dijous.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *