ACTE D’INAUGURACIÓ DEL CURS ESCOLAR 2022-2023

El passat 28 octubre, l’Institut Narcís Oller de Valls va celebrar l’acte d’Inauguració del curs escolar 2022-2023, al centre cultural de Valls. Els coordinadors, AMPA i Equip Directiu van fer entrega dels premis d’excel·lència i superació corresponents al curs passat.

En aquest acte vam comptar amb uns exalumnes d’honor, la Cristina Murillo, el Ricard Farré i la Mariona Escoda, que van explicar als nostres alumnes la seva trajectòria professional i a qui agraïm molt la seva presència. Els alumnes van estar molt atents/es a totes les anècdotes i experiències de les nostres convidades.
L’acte també va tenir moments musicals a càrrec de la coral de l’institut de professors i alumnes i de la mateixa Mariona Escoda, guanyadora del concurs Eufòria de tv3,  acompanyada del pianista Andreu Dexeus, que ens van deleitar amb una preciosa versió de Coldplay.
Vam finalitzar l’acte amb els parlaments del director de l’Institut, Andreu Dexeus, i de l’alcaldessa de Valls, Dolors Farré, a qui agraïm molt la seva assistència i participació a l’Acte.