1r MERCAT D’INTERCANVI DE ROBA AL NARCÍS OLLER

ATENCIÓ 📢
1R MERCAT D’INTERCANVI DE ROBA SOLIDARI.

La roba es recollirà del 15 al 21 de novembre de 8 a 8.10 h als accessos de l’institut.

Per cada peça entregada, es donarà un val que podrà ser intercanviat per una peça de roba el dia del mercat. No hi haurà intercanvi de diners

El mercat es realitzarà el 24 de novembre al llarg del matí. Cada curs té assignat un horari de participació, però l’hora del pati hi haurà mercat lliure.

El mercat d’Intercanvi de segona mà és un espai que té per objectiu donar una nova vida a la roba i fomentar la prevenció de residus, així com promoure el consum responsable.

No es poden intercanviar ni exhibir articles que atemptin contra les normes de convivència, contra la dignitat de la persona i / o tinguin connotacions xenòfobes o racistes.

Es podrà portar roba de casa de segona mà per ser intercanviada.La roba a intercanviar o donar ha d’estar neta i en bon estat.

Tothom de l’institut hi pot participar.

La roba que no s’intercanviï es donarà a una entitat benèfica.

Moltes gràcies al departament de L’IFE i els seus alumnes per organitzar aquesta campanya.

Us animem a tots i totes a col·laborar i participar!!!

#mercat #intercanviroba #campanyaprevencióresidus #escolesverdes #IFE #insnarcisoller #valls