Acte de Graduació

Aquest divendres 5 de juny s’ha celebrat al Centre Cultural Municipal l’Acte de Graduació dels alumnes que acaben una etapa dels seus estudis: 4t d’ESO, 2n de batxillerat i CF. Amb un Centre Cultural completament ple, es va desenvolupar l’acte, presentat per la periodista i exalumna de l’Institut Raquel Sans; comptà amb diferents actuacions musicals i escèniques, parlaments de representants dels alumnes graduats, del professor Jaume Grant i del director J.M. Pallàs.

AG-1AG-2AG-3AG-4AG-5AG-6AG-7AG-8AG-9AG-10AG-11AG-12AG-15AG-13AG-14AG-16AG-17AG-18AG-19AG-20AG-21AG-22AG-23AG-24AG-25AG-26

2n batxillerat mitjana4t ESO mitjana

CF mitjana

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *