1r d’Integració social visita l’Escola d’Educació Especial Alba

El passat 19 de desembre l’alumnat d’Integració Social de 1r van anar a l’Escola d’Educació Especial Alba. Fa poc, el nostre alumnat va iniciar una projecte d’aprenentatge servei amb aquesta escola i només tocava conèixer els nois i les noies pels quals treballaran.

Va resultar un matí molt gratificant per a tothom. Van conèixer el personal educatiu de l’escola amb tot un tarannà vocacional i humà que realment els va commoure. Van conviure amb els nois i les noies,  en definitiva, un plaer donar-nos a conèixer els uns als altres.

Finalment, també van tenir l’oportunitat de reconèixer companys i companyes de curs, especialment perquè d’una manera tàcita se’ls ha fet  a tots més que evident que si són alumnat d’Integració social és perquè els interessa i volen treballar per a una societat inclusiva.

Gràcies a l’Escola Alba per cedir-nos totes aquestes oportunitats.