Noies i tecnologies

Ahir dimarts 24 de febrer sis alumnes de 3r d’ESO van assistir a la jornada de portes obertes “Girls’ Day” organitzada per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química amb col·laboració amb l’Observatori de la Igualtat de la Universitat Rovira i Virgili, amb l’objectiu de fomentar l’interès de les noies cap als estudis d’enginyeria.

IMG-20150224-WA0019 IMG-20150224-WA0017

La jornada consistia en una xerrada sobre les diferents titulacions en enginyeria que ofereix la URV, una visita als laboratoris amb participació a diferents tallers: d’enginyeria agroalimentària, mecànica, informàtica i robòtica, i, finalment, una taula rodona sobre enginyeries i professions. Les alumnes que van assistir a aquesta jornada van ser N. Guasch, S. Lirio, N. Parra, J. Peris,  A. Robert i A. Vives, acompanyades per la professora de tecnologia C. Ribera.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *