Obra de teatre de 4t d’ESO

El passat divendres 8 de maig al vespre es va estrenar al TP de la nostra ciutat l’obra que han preparat els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de teatre, dirigits per M. Bové. Ai, els homes és una adaptació i barreja de dos textos: l’un de la Companyia T de Teatre, Homes i l’altre de C. Alberola, Besos.

foto2 foto

L’obra ens mostra un grup de dones que parlen de les relacions existents entre homes i dones: desenganys,il·lusions, esperances, amor… Els exemples es van succeint mentre un cor va fent avançar l’acció entre cançó i cançó.

Els alumnes van presentar Ai, els homes el dia abans al matí al Centre Cultural, en el marc del Festival de Teatre Infantil i Juvenil de l’Alt Camp.

Ai, ai, ai...els homes 052 Ai, ai, ai...els homes 056

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *