Jornada de convivència

El passat 8 de febrer es va fer una Jornada de Convivència a l’aula de teatre del centre, planificada pels alumnes del cicle formatiu de 2n d’Integració i adreçada a alumnes de 4t d’ESO, amb la intenció de  generar dinàmiques de grup enriquidores per tal de millorar l’aprenentatge individual i col·lectiu.

SONY DSC

Els alumnes de 2n d’Integració són conscients que aprendre a conviure és una pràctica necessària en el món tan divers en què vivim.i ideen unes activitats de cohesió de grup amb una metodologia diversa.; si en un grup de treball hi ha una bona comunicació i una bona convivència és més fàcil l’adquisició de l’aprenentatge emocional i cognitiu. La relació entre ambdós aprenentatges és necessària en el món educatiu i també en el laboral.

La pràctica és un dels eixos del currículum d’aquest CF i per aquest motiu la teoria explicada a classe s’ha de veure reforçada amb una experiència real.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *