Competició d’oratòria

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV la primera Lliga de Debat Universitària  ESO-Batxillerat i el nostre institut hi ha estat representat amb un equip format per Arnau Ainsa, Syra Boix, Laura Civit, Marçal Cubells, Carla Cortès, Marc Rosselló i David Vives, tots ells alumnes de 4t d’ESO, que han aconseguit la segona posició.

IMG-20160227-WA0018
L’equip del nostre institut.
IMG-20160227-WA0030
Els 3 primers equips classificats amb els seus professors i el jurat.

Durant els dies 26 i 27 de febrer els equips dels diferents instituts han participat en diferents debats sota el tema “Internet ens fa lliures?” Els alumnes del Narcís Oller s’han enfrontat a quatre altres equips formats per alumnes de batxillerat i han defensat el debat amb coherència, maduresa I un gran sentit del treball en equip. El grup d’alumnes va ser acompanyat per les professores R. Arnau i M. Vallès.

La Lliga de Debat és una iniciativa promoguda per la Xarxa Vives i les universitats de parla catalana per promoure el debat i l’oratòria entre els estudiants de secundària, batxillerat i universitat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *