Sortida cultural de 3r d’ESO

Seixanta-vuit alumnes de 3r d’ESO van anar dijous passat dia 8 d’octubre a Barcelona per assistir a l’obra representada al Teatre Poliorama Amor i Shakespeare, amb actors tan reconeguts com  Jordi Boixaderas, Àlex Casanovas, Joel Joan, Sílvia Bel, Ariadna Gil i Mercè Pons.
La sortida va ser organitzada pell departaments de català i de ciències socials i, a més de l’anada al teatre, els alumnes van realitzar un recorregut urbà passant pels  edificis més emblemàtics de les Rambles:  2a muralla i Drassanes Reials, Teatre Principal, el més antic de la ciutat, la Plaça Reial, el Gran Teatre del Liceu (1847), el Mercat de la Boqueria (1836), Casa Bruno Cuadros, el Palau de la Virreina (Barroc del s. XVIII), Església de Betlem i Teatre Poliorama: Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona.

Després de dinar van anar fins a l’Església de Santa Maria del Mar, van recórrer el barri del Born i van arribar al Parc de la Ciutadella, on els recollí l’autocar.

Van acompanyar els alumnes els professors: Cardona, Mas, Mediero i Porta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *