Sortida a Terrassa

El passat dijous 14 de gener tres grups d’alumnes de segon d’ESO van fer una sortida al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa. En aquesta visita van poder veure com funcionava una empresa tèxtil de principis del segle XX i les condicions de treball en el marc de l’exposició permanent  “La fàbrica tèxtil” . També  van poder gaudir d’una segona exposició anomenada “L’energia”, en la qual es feia un repàs per les diferents formes d’energia que l’home ha utilitzat durant la seva història.

Terrassa 1

Finalment van anar a dinar al Parc Sant Jordi de Terrassa, al costat de l’edifici modernista conegut com Masia Freixa.

Terrassa 2

Van acompanyar els alumnes J.Pijoan, I. Asensi, J. Rubió  i M. Cardona. La resta de grups de segon faran la mateixa sortida aquesta setmana.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *