Intercanvi amb Cave

La setmana abans de Setmana Santa un grup d’alumnes de 2n d’ESO va viatjar a la població de Cave en la primera part de l’intercanvi entre el nostre institut i el d’aquesta ciutat del Lacio italià.

IMG_4611 IMG_4641

Els nostres alumnes, acompanyats per les professores I. Calvo i M. Bové, es van allotjar amb les famílies dels seus companys italians i van realitzar una sèrie d’activitats com la visita del Liceo Via Matteotti i l’assistència a algunes classes, la visita de Roma i els Museus Vaticans i la visita a la mateixa població de Cave i els seus voltants.

La setmana de Sant Jordi els alumnes italians, que estudien castellà, vindran a Valls i també visitaran el nostre institut.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *