Sobre la paràlisi cerebral

La setmana passada, els alumnes de 1r d’ESO van assistir a la biblioteca a una xerrada de representants del centre La Muntanyeta de Tarragona, que acull joves amb paràlisi cerebral i aquest dimecres van anar al TP per veure una obra de teatre en què participaren monitors i afectats per aquesta discapacitat.

Muntanyeta 0 Muntanyeta 3

Muntanyeta 4Muntanyeta 1

Des de la USEE de l’institut s’ha promogut aquesta activitat en els darrers anys amb els alumnes de 1r d’ESO, amb la finalitat que es conscienciïn de les dificultats en què es troben aquests joves i com es treballa per millorar les seves condicions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *