Dia del Medi Ambient

L’alumnat de primer d’ESO, a les classes de ciències naturals, van fer un mural per commemorar el Dia del medi ambient, que es va celebrar el dia 5 de juny.

medi ambient 5 juny     medi ambient 5 juny 2

Primer es va fer el càlcul de la petjada ecològica de cada alumne i posteriorment cada alumne va escriure en uns papers de 8×8 cm accions que ell podria fer per disminuir-la.

Posteriorment aquests papers de colors es van plegar formant una papallona i es van penjar en un mural a cada classe. La coordinació de l’activitat va anar a càrrec dels professors S. Cuenca i X. Salat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *