Actuació per a les escoles

Un grup d’alumnes de les optatives de Teatre de 3r i 4rt van muntar i representar una peça curta amb motiu del Carnestoltes.  La presentació es va fer dimecres 12 de febrer a la Biblioteca Ca Creus en dues sessions (15:15 i 15:45) per a un grup de 200 alumnes de diferents escoles de primària de Valls.

tetatre carnestoltes

L’actuació estava dins la programació del Carnaval de Valls, i teatralitzava el Conte del Caramel Vermell de Dijous Gras. Els nens i nenes van gaudir molt de la història i dels divertits personatges que hi participaven. Per acabar el Rei Carnestoltes mateix va repartir caramels de dijous gras a tot els assistents.

TAC12 va fer una petita nota que podeu veure aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *