Un concert

L’Escola Municipal de Música Robert Gerhad, amb la qual l’Institut té un conveni de col·laboració, ha celebrat 30 anys d’existència i, per aquest motiu, ha estrenat un concert al qual ha convidat els alumnes de batxillerat de Valls. Tots els 1rs de batxillerat i els 2ns de batxillerat C, D i E van assistir el passat dimecres 6 d’abril a aquesta estrena, realitzada al TP.

IMG-20160406-WA0000     IMG-20160406-WA0001

concert 2     concert 1

L’orquestra de l’Escola està composta per una trentena de músics, entre 12 i 17 anys, molts dels quals són alumnes del nostre institut. El concert volia recrear el mite de Teseu i el Minotaure i va incloure peces de Haendel, Mozart, Purcell, Orff, Bartóck i Grieg.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *