The Fonix

Clàudia Jordà Terrado, alumna de 1r de batxillerat, va obtenir el segon lloc en la fase provincial del Concurs Interescolar d’Anglès The Fonix 2016, fet que li permet anar a la prova de la fase final absoluta del concurs que es farà demà dissabte 16 d’abril.

2016-04 claudia jorda fonix
Clàudia Jordà, amb la seva professora d’anglès, N. Targa

La Clàudia serà l’única representant de Valls totes les  categories del concurs  -que van de 5è de primària a 2n de batxillerat- que participarà en aquesta final. El concurs The Fonix, que ja va per la 9a edició, està coorganitzat per la Generalitat de Catalunya i institucions educatives angleses de prestigi, com la Universitat de Cambridge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *