The Fonix

Clàudia Jordà  Terrado, de 1r de batxillerat, i Guillermo Amador Villegas, de 2n de batxillerat, van quedar 4a i 14è respectivament de tot Catalunya a la fase final del concurs d’anglès The Fonix.  En aquesta 9a edició hi han participat 53.000 alumnes de tot Catalunya i només 15 de cada nivell (des de 5è de primària fins a 2n de batxillerat i cicles) van arribar a la fase final.

El 20 de maig van assistir a la cerimònia de lliurament de premis a l’INEFC de Barcelona, a la qual, entre altres personalitats, hi va assistir la consellera d’Ensenyament.

20160526_111422-1

La Clàudia i el Guillermo aquest any són els únics alumnes vallencs que han arribat a la final  en classificar-se primer a la fase local (que es va fer a l’institut) i després a la provincial, que es va fer a Tarragona a finals de febrer. Tots els alumnes seleccionats en aquesta segona fase van fer una darrera prova, que inclou una part oral, i que es portà a terme al Prat de Llobregat a l’abril.

El premi de la Clàudia és un curs d’anglès online i el del Guillermo un lot de material en anglès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *