Tallers a la URV

Aquest dimecres 19 d’octubre els alumnes de 2n de batxillerat que fan les assignatures d’Electrotècnia i/o Tecnologia Industrial van participar en el programa “Fem Recerca” de la URV. Aquesta activitat està adreçada a despertar vocacions, a incentivar l’interès per la recerca i la seva aplicació.

En aquesta sortida els alumnes van participar en dos tallers: “Experimenta amb robots” i “Telecomunicacions, cases intel·ligents i internet de les coses”

img_3662     img_20161019_110448p

En el taller “Experimenta amb robots els alumnes van poder reprogramar un robot educatiu, movent-lo a partir de la informació de sensors, seguint una línia al terra o un combat de sumo.

En el taller de “Telecomunicacions, cases intel·ligents i internet de les coses”, que és el primer any que es realitza i que s’emmarca dins del nou grau d’Enginyeria de Serveis i Telecomunicacions que ofereix la URV aquest curs, els alumnes van poder veure com funciona una instal·lació domòtica en una casa intel·ligent, i també altres aplicacions i tecnologies actuals com són: la comunicació de camp proper (NFC) per a la identificació de persones, control d’accessos i pagaments; la identificació per radiofreqüència per a la identificació d’objectes i el Bluetooth per a la interconnexió de sensors amb telèfons smartphones.

img_3663    img_20161019_121553p

img_3681    img_20161019_102858p

Van acompanyar els alumnes les professores A. Farré i C. Ribera.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *