Sortida de literatura

Un grup d’alumnes de segon de batxillerat que cursen literatura universal, literatura catalana o literatura espanyola van assistir a la representació de l’obra Don Joan, al TNC el passat dimecres 30 de març.  Van completar la sortida amb la visita a l’exposició “T’estimo? Una història de l’amor i el matrimoni”, al MHC.

DSC03221     DSC03218

DSC03220     DSC03224

Don Joan és una adaptació contemporània del clàssic de Molière a càrrec de David Selvas  i compta amb actors tan coneguts com Julio Manrique, Cristina Genebat, Lluís Marco o Manel Sans: amb tots ells es van poder fotografiar els alumnes un cop acabada la representació.

Els professors acompanyants van ser E. Comas i JM. Pallàs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *