Olimpíada de lingüística

Amb l’organització del Departament de castellà, un grup d’alumnes de segon de batxillerat van participar en l’Olimpíada espanyola de lingüística amb uns molt bons resultats ja que un d’ells, Pol Garriga, de 2n de batxillerat B, ha quedat en la tercera posició entre els més de 600 alumnes que representaven un centenar de centres de tot l’Estat. D’altra banda, Roger Rué, del mateix grup de 2n, va quedar en 22a posició.

premi ole
La professora I. Calvo amb Pol Garriga (dreta) i Roger Rué.

Pol Garriga anirà a la fase final, que es farà a Alacant del 24 al 28 de març i que servirà per seleccionar entre la quinzena de millors alumnes l’equip que participarà en l’Olimpíada Internacional que té lloc anualment des de 2003. La passada edició es va celebrar a Bulgària, amb la participació de 44 equips de 29 països.

En l’Olimpíada lingüística els estudiants han d’aplicar la lògica en problemes de comprensió del llenguatge i de la traducció. L’objectiu és el desenvolupament de competències per a la resolució de problemes i el descobriment de la fascinant disciplina que combina el llenguatge, la lingüística i la informàtica: la lingüística matemàtica i computacional.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *