MH i Excel·lència a batxillerat i CF

Aquest curs nou alumnes de segon de batxillerat han acabat els seus estudis amb una nota global de 9 o superior. Les matrícules d’honor s’han donat a : Maria Viñas LLovet, Oriol Tomàs Pons, Jaume Sanz Armengol, Òscar Gestí Cano, Pau Sanz Armengol, Clàudia Jordà Terrado, Paula Gené Dalmau, Anna López Ventura i Marina Forès Freixas.

IMG_0907

Als CF l’alumna del CFGS d’Integració social Maroua Masmoudi ha obtingut MH i l’alumnat amb diploma d’excel·lència ha estat: Ariadna López Garcia i Anna Leiva Salvat al CFGM de Dependència; Sònia Vidal Durango i Maria Jipa al CFGS d’Educació infantil i Sergi Pàmies López al CFGS d’Integració social.

Excel CF

En l’acte de Graduació celebrat el divendres 2 de juny, es va lliurar als alumnes distingits un diploma acreditatiu.