Experimentant amb robots

Aquest dimecres 16 de desembre els alumnes de 2n de batxillerat que cursen les assignatures d’electrotècnia i tecnologia industrial van participar en el taller “Experimentem amb robots” a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la URV dins del programa Fem Recerca, que pretén incentivar l’interès per la recerca i la seva aplicació.

robots URV3    robots URV2    robots URV1   robots URV4

En aquest taller van poder treballar amb robots industrials i robots educatius mòbils, van aprendre com es programen i de quina manera es mouen utilitzant els sensors, ja sigui seguint una línia a terra o bé evitant els obstacles per no xocar.

Els acompanyà la professora C. Ribera.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *