Febrer musical

L’hivern, segons com, costa de passar. Però si pel mig hi ha bona música, les setmanes van rodant amb més facilitat.

Aquest mes de febrer el Departament de Música ha ofert als alumnes un parell d’activitats. La primera va ser el dia 5: els alumnes d’Anàlisi Musical de 1r i 2n de Batxillerat i els grups de 3r “D” i “E” van anar a Montserrat. La sortida va durar tot el matí i el seu recorregut incloïa una visita a la basílica i una altra, a l’Escolania. Algunes de les coses que més positivament van valorar els alumnes van ser el fet de poder sentir en directe l’orgue de la basílica i també, el cor dels escolans a l’hora del Virolai.

Quinze dies més tard, el 19 de febrer, tots els grups de 3r van assistir a l’audició de música de cambra que cada any organitza el Centre de Recursos Pedagògics de l’Alt Camp. El concert va ser interpretat pel Quartet Ruggieri. El
programa oferia obres de música culta de l’època barroca i romàntica, i també peces conegudes del repertori popular i de cinema.

La valoració de les sortides és molt positiva, tant per part de l’alumnat com per part del professorat acompanyant.