Xerrades d’orientació

Avui divendres 23 de març, els alumnes de batxillerat i CF han pogut assistir a les xerrades d’orientació d’estudis superiors que s’han organitzat en dues sessions a les dues darreres hores del matí.

Les xerrades, organitzades per la coordinació de batxillerat amb la col·laboració de l’APA, han comptat com sempre amb la participació d’exalumnes de l’institut que estan cursant diferents estudis superiors i que transmeten les seves experiències als estudiants de batxillerat i de CF.

Les xerrades i les persones que les han portat a terme han estat les següents:  Dret (Arnau Vicente);  ADE (Carles Gallart); Educació infantil i primària (Maria Salat); Belles arts (Íria Rodon); Comunicació audiovisual (Marina Roig); Filologies (Anaïs Gil); Música (Xavier Cartanyà); Teatre (Mònica Rius); Treball social i Educació social (Júlia de Haro i Marina LLort); Psicologia (Núria Grau); INEF (Oriol Burch); Medicina (Adrià Estil·les); Biologies (Júlia Mestres); Enginyeries (Adrià Bové i Miquel Buxons); Multimèdia (Josep Loren).

A tots ells, els agraïm la seva col·laboració.