Sheila Lirio, guanyadora del Premi Sambori Òmnium de la Demarcació Del Camp

Sheila Lirio, alumna de 2n Batxillerat de l’Institut Narcís Oller, ha guanyat el 1r premi de la categoria de Batxillerat del Premi Sambori Òmnium de la Demarcació del Camp amb l’obra  El que és.

El passat dissabte, 17 de març, es va celebrar l’acte de lliurament del Premi Sambori Òmnium 2018 de la Demarcació d’El Camp, coorganitzat per les seus d’Òmnium Cultural a l’Alt Camp, el Baix Camp i al Tarragonès. 18 nois i noies van ser guardonats/des en les sis categories a concurs entre els més de 3000 participants.

El Premi Sambori abasta el conjunt de territoris de parla catalana i té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres, fomentar l’ús i prestigi del català en l’àmbit escolar tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

Presentat per Joan Chavarria i Núria Rofes, l’acte ha girat entorn de la poesia de Montserrat Abelló, escriptora tarragonina del naixement de la qual  aquest 2018 commemorem el centenari.  També han assistit  a l’acte els representants del Consistori de Vila-seca, entre ells el Sr. Josep Poblet, alcalde del municipi, que ha pronunciat les paraules de benvinguda, i la regidora d’Ensenyament de Vila-seca, Manuela Moya, la inspectora d’Ensenyament del municipi, Olga Fernández, la responsable d’Ensenyament de la Junta Nacional d’Òmnium, Montserrat Gimeno i els representants de les tres seus d’Òmnium que organitzen l’esdeveniment.

Fotografies extretes de la galeria de fotos de Premi Sambori.

Els i les Professores del departament de català l’Institut Narcís Oller felicitem a la Sheila pel seu merescut premi, i participació al concurs. I animem a la resta d’alumnes a participar als concursos literaris d’arreu.