Problemes a l’esprint
Els passats 14 de desembre i 8 de febrer es va dur a terme el concurs Problemes a l’esprint amb alumnat d’arreu de Catalunya i el País Valencià. Al desembre es va realitzar amb 3r i 4t d’ESO, i al febrer amb batxillerat. L’activitat es basa a resoldre amb diferents equips d’alumnes d’un mateix centre […]
Problemes a l’esprint Llegeix més »












