l’INS Montsacopa a la 5a edició de Filosofia a l’abast

El proper dijous 2 de març a les 18h de la tarda l’alumnat del Montsacopa, alumnat d’altres centres i ciutadania en general, podrà gaudir de la 5a xerrada del Cicle de conferències de Filosofia a l’abast, 5a edició que organitza l’Associació Filosofia, ara! Com sempre, cal fer una senzilla inscripció i es tracta d’una activitat gratuïta que persegueix portar la reflexió crítica al carrer, enmig del teixit social.

En aquesta ocasió, el conferenciant és el prof. Nemrod Carrasco (UB), conegut sobretot per ser el guionista filosòfic de la famosa sèrie Merlí. La xerrada tractarà sobre un sentiment molt humà: el sentiment de culpa.

Enllaç inscripcions a https: //www.girona.cat/cultura/cat/agenda_fitxa.php?id=33766&ta=age&cal=1&mes=3&any=23