XIV Certamen de Lectura en Veu Alta

Dimarts 20 de març, una quinzena d’alumnes del centre va assistir al Teatre Principal d’Olot per veure com alguns dels seus companys participaven en els quarts de final del XIV Certamen de Lectura en Veu Alta. Parnit Kaur va competir en la categoria de Timoners, destinada a aquells alumnes d’aula d’acollida; Alba Cels ho va fer en la categoria de Corsaris, de 1r i 2n d’ESO, i pel que fa a 3r i 4t d’ESO i en la categoria de Tropa de Corsaris, varen concursar Llibertat Beà, Adrià Martínez i Aina Vila. Tots varen llegir molt bé i els agraïm la seva participació en el certamen.
Alba Cels va ser la guanyadora de la Garrotxa – Pla de l’Estany en la seva categoria i s’enfrontarà a altres contrincants de les comarques gironines en les semifinals que se celebraran properament a Girona. Felicitem tots els concursants!