Visita guiada, en francès, a Perpinyà

El divendres 20 d’abril els alumnes de francès de 2n d’ESO i els de 1r de Batxibac van realitzar una visita guiada, en francès, a Perpinyà.
En aquesta visita els estudiants de batxibac varen fer de guies dels alumnes de segon, que anaven prenent apunts per poder preparar després un treball que exposaran a l’aula.
Vam visitar le Castillet, la maison de la Loge (actual ajuntament) amb l’escultura d’Aristides Maillol al pati interior, la cathédrale Saint Jean Baptiste i la Casa Xanxo.
Els alumnes que feinen de guies van fer una molt bona feina i els de segon d’ESO van escoltar molt atentament i van aprofitar molt la visita.

ON A PASSÉ UNE TRÈS BELLE JOURNÉE. MERCI À TOUS.