Taller mediambiental de rèptils i amfibis

El passat 30 de setembre l’alumnat de 1r d’ESO vam participar al taller mediamental de rèptils i amfibis. Durant aquesta activitat vam poder VEURE i TOCAR alguns d’aquests animals, notar com és la seva pell, la seva textura, la temperatura … etc. També vam parlar sobre l’error, cada vegada més habitual, de pensar que aquests animals es poden tenir com a mascotes i com al poc temps s’adonen que això no és possible i acaben sent abandonades en la Natura, creant seriosos problemes en un entorn que no és l’adequat, ja que tots aquests animals són el que anomenem espècies invasores.
Us deixem un recull de fotografies en aquest enllaç:

Ja veureu quina emociò!
ALUMNAT DE 1r