Taller de gravat

Aquesta setmana, ha vingut a veure’ns a l’Institut l’artista i gravador Marià Vayreda, besnét del famós pintor olotí.
En Marià s’ha acostat al Montsacopa per a fer un taller de gravat als alumnes de 2n d’ESO i un grup de 4rt emmarcat en la matèria de visual i plàstica.
Carregat amb tots els estris necessaris per a fer estampació, ens ha explicat aquesta tècnica i totes les seves variants, i els alumnes han pogut fer un tastet d’una hora realitzant el seu propi gravat sobre paper amb una matriu d’acetat. També han pogut comprovar com s’utilitza un tòrcol i s’han acabat emportant una o dues copies de la seva creació.

Ha sigut una experiència molt enriquidora que ens ha permès conèixer aquesta fascinant tècnica artística.