STEAMakers

Aquest divendres 6 de maig, els nostres alumnes d’ESO han participat a la fira STEAMakers organitzada per Robolot. Els alumnes de 1r, 3r i 4t han exposat els seus projectes, més de 50, i han rebut la visita d’escoles de primària, companys del centre i altres visitants i experts. Els alumnes han pogut explicar les seves creacions i resoldre els dubtes dels visitants, especialment dels alumnes de primària que es mostraven molt interessats amb les propostes i no dubtaven en posar en pràctica la seva habilitat. S’han pogut veure projectes tan diversos i interessants des d’uns miralls infinits, mesuradors de CO2 i pH, curses d’animals, cases domòtiques… Curs rere curs ens demostren la facilitat que tenen per treballar de manera interdisciplinar.

Felicitem  tot l’alumnat per compartir unes propostes tan creatives i interessants.