Sortida de la Revolució Industrial

Durant aquest curs, l’alumnat de 4t d’ESO hem visitat dos indrets emblemàtics per conèixer el desenvolupament industrial a Catalunya: la Colònia Vidal de Puig-reig i el museu i les mines de Cercs. Durant el matí, vàrem recórrer els diversos espais de la Colònia Vidal: les naus industrials, la màquina de vapor, els habitatges i els serveis, com ara la biblioteca i el teatre. A la tarda, ens vam endinsar a la mina amb el trenet per després recórrer-la a peu i també vàrem visitar el museu.

Degut a la pandèmia, hem realitzat la sortida en tres dies diferents.

La valoració de la sortida ha estat molt positiva, tant per part de l’alumnat com pel personal dels equipaments culturals i el professorat acompanyant.