Relats de vida

Durant el segon trimestre, a la matèria de ciències socials, l’alumnat de 3r d’ESO vam treballar la immigració i diversitat cultural. Vam haver de realitzar una entrevista a algú conegut que hagués migrat fins o des de Catalunya ja fos per motius de feina, buscant una vida millor, per estudis, per amor o per gust mateix. D’aquesta manera vàrem poder entendre les motivacions, les dificultats, les recompenses, els desenganys, el sacrifici, l’esforç, la por i l’esperança que acompanyen a la persona durant el seu viatge migratori.

Aquest treball el vam realitzar durant el final del segon trimestre i ara us en presentem el resultat a través d’aquests llibrets de relats de vida que deixem a la vostra disposició per tal que els fullegeu. Els trobareu al passadís de les aules de 4tC, dibuix i desdoblament 2.
Ens agradaria que els tractéssiu amb cura, intentant no malmetre’ls. Moltes gràcies i que en gaudiu!

Alumnat de 3r d’ESO